resultat, fredag-lördag

Jag och charlie mötte gabbi, kim, ina och några i jakan. Vi tog tillsammans bussen till söderhöjden. Där var lokalfesten.  Verkligen ALLA var där, man hälsade på såå mycket folk. Men jag kunde inte ah så roligt jag kunde haft, hade bråkat med nick och skulle egentligen varit med honom. Så vid halv elva drog jag. Nick mötte mig påvägen. Så går vi förbi ett par killar. En av dem sa - vad väntar vi på? Och en annan kollade på mig ock sa - vi väntar på fjortisar. Jag lackade och sa - fett synd. Så skrek de - fjortis att ha fjällräven. Så sjukt omogna, vem skriker sånt till någon de ej känner? Och egentligen varför skulle det vara fjortis att ha en varm jacka på sig när det är kallt? Nick sa iaf inget, så man vet vilken "bra" beskyddare man har. Vi drog iaf hem till mig där vi somnade nästan direkt.

Idag åt vi frukost hos mig sedan drog vi till honom. Vi fortsätte kolla på Narnia ||, som vi började se den 30/8. Så det var skönt att se klart den. Den var bra men gillade inte slutet så mycket. Kommer det en till efter? Sedan kollade vi iaf på Wall-e. Den var så himla söt att jag nästan dog. Handlar ju om en robot som blir kär, seriöst åh vad söt den var.
Efter filmen gick vi till centrum och köpte mat och juice. Väl hemma igen laddade vi ner spelet Spore. Jag gjorde en liten cell som hette Moppis, det var väl ett ganska kul spel, nick tjatar om att jag ska spela nu med. Men jag vill ju se på film ;/
Maten vi åt ( som jag lagade ) var iaf god. Vi åt tortellini ( som jag måste göra till min klass ngn gång ). Har laddat upp massa bilder från alla de här veckorna. Men kan inte ladda upp alla bilder på engång. Men här kmr iaf några. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad du kräver mycket av din pojkvän, ser nästan bara att du klagar på honom? Vad ska han säger när dom skrek det? vill du att han skulle skrika nåt tillbaka så det blev bråk och dom gav sig på honom medans du kollar på? seriöst, vad skulle han ha gjort? :S vill du ha en kille som slåss över minsta lilla så borde du byta kille :) Om dom hade rört dig hade det varit en annan femma om Nick inte gjort något men gud CARE på om någon skriker fjortis, överreagera inte.

2008-09-14 @ 15:15:49
Postat av: isabelle

anonym; hur kan du veta om jag kräver mycket pga av en sak? tycker inte att du ska uttala dig om du inte vet NÅGONTING om vårt förhållande. Sjukt omoget att skriva en sådan kommentar men inte vågar skriva ditt namn.



nej, jag tycker inte att han ska bråka med någon eftersom att jag är emot sånt skit. men det skulle iaf kännas bättre om han säger till MIG att jag inte är någon fjortis och att jag inte borde ta åt mig?



den här kommentaren gjorde mig så sjukt lack så det finns inte. visst folk kan skriva saker i min blogg som jag försöker att inte bry mig om. men när det gäller sådana här saker som DU inte vet ett SKIT jävla om tycker jag att du kan hålla din mun stängd.

2008-09-14 @ 19:48:57

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback