Sa ju att det skulle bli en bra dag! ;d

Testet gick väl helt okej på morgonen. Hade inte tränat på växt elr djurgrupper men kunde ju rätt mycket på det andra. Mer än g kanske det inte blir ;/. Sedan var jag med favvo tjejerna i klassen tills vi började bilden. Vi framkallade våra bilder. Gud, ingen av malins och mina blev typ bra. Vi ska försöka ta nya, vi har ju endå 5 veckor på oss innan det ska vara klar, phuu!

Efter skolan drog jag hem, två min senare kom nick. Jag gjorde makaroner åt oss som vi åt medans vi kollade på Greek. Efter det kollade vi gamla One tree hill. Sedan diskade sötbollen och jag gjorde lite mackor åt oss också, var otroligt hungriga idag. När det var klart blev det repriser på top model 4, haha old times. Sedan kände jag att jag behövde plugga medans nick sov. Gjorde svenska läxan tills på torsdag, en till sak gjord alltså. Blev jätte trött så en sund senare somnade jag på nicks bröst. Såååå myyyys! Vi vaknade av att mamma ropade att det var mat. Fisk. Men nick tyckte det var gott vilket var bra. När vi hade ätit klart pratade vi, kollade mer t  ( orar ej skriva alla program ). Sedan myste vi lite tills han skulle hem. Då satte vi oss i köket och åt glass sedan pussades vi i tusen år och hejdå. Haha.

Imorgon ska jag och nick göra plättar efter skolan. Men jag ska börja jobba halv fem så vi hinner inte vara så mycket. Ska försöka jobba lite matte imorgon också. Och måste ut och springa, det var ett tag sedan. Så imorgon blir det stress istället. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback