saknar den här piercingen..


Ja, min mage är mullig, mysig o klämma på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker du har sexig kropp. + du ser inte mullig ut. iaf inte på den där bilden d ser fast ut. sån dära man ba vill hoppa i säng med. haha! ursäkta ^^

2008-09-16 @ 23:48:02
Postat av: jonas

ja helt klart. skiit sexig kropp. vafan d e bra me tjejjer me lite former. ja tycker du e ruskit sexig iallafall.

2008-09-17 @ 08:12:50
Postat av: bitte

snygg

Postat av: Anonym

Ofta du har dåligt självförtroende om du läger upp en sån här bild huh?

2008-09-17 @ 16:03:09
Postat av: isabelle

anonym1; tack så mycket, det sista du skrev var bara sjukt



jonas; :) tack så jätte mycket!!



bitte; tacktack (:



anonym; jag lägger upp bilder på hela mig även om jag har dåligt självförtroende? de flesta bilder på mitt ansikte tycker jag ju är fina, men har jag sagt att jag tycker att det ser ut som jag i verkligheten ;/? visst jag kan tycka jag är söt ibland, men min kropp är jag inte nöjd med. sådana här bilder kanske man också lägger upp för att veta vad andra tycker och få veta hur det är, jag kanske drar in magen på bilden? elr kanske inte ser ut så i verkligehetn? men bilden ser bra ut fast endå mullig. är osäker på vad andra tycker bara.

2008-09-17 @ 21:59:58
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: jonas

så lite så :). mer sånna bilder d gilalr vi ;)

2008-09-18 @ 00:12:51
Postat av: Linus

Du va la helt lagom. Ja skäms nästan för att säga det, men du har faktist sexigare mage än min tjej. hon e 173 cm o väger 49 kg, så lite spinkig. själv e ja 187 o väger 58 kg.

2012-04-26 @ 02:16:01

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback