shallaballa

Justerade insändaren lite sedan skickade jag iväg den till min lärare. Då var den läxan gjord, phuu. Imorgon har jag bara bild och svenska, så jävla chill dag. Då ska jag hem och relaxa sedan kommer nick hit. och halv fem ska jag ju iväg till jobbet igen. Nu kom jag på att jag har engelska läxa tills på fredag igen. Glosor och text som vanligt. Nu är det texten Misery som Stephen King skrivit. Har faktiskt läst hela den boken fast på svenska, tycker om hans böcker.
Det blev inget fotbad för hittade ingen balja. Har fortfarande ont, ni som brukar vandra omkring i pumps hela dagarna vet nog känslan. Och på torsdag ska vi ha mentors dag. Vilket innebär att min klass ska åka till Granskog vid berghem och göra massa aktiviteter i skogen, åh vad jag längtar.. NOT! Så ska man jobba efter det också, verkligen kul.
Nä nu ska jag lägga mig i sängen, läsa tidning och smsa med nick den lilla töönten. Nattinatti, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback