shopping i kista?

Vaknade klockan elva och var jätte trött och ont i huvudet. Men kände endå att jag ville vakna så låg i sängen till tjugo i tolv och sms'a med folk, mys. Jag och paula ska kanske till kista när vi gjort oss i ordning. Men hon kanske bangar eftersom hon tycker det är "långt" dit och hon har typ inga pengar.
Själv är jag sugen på att shoppa faktiskt. Jag har 1700 kr nu och nästa månad får jag 3000 kr. Det var dessutom länge sedan jag köpte kläder osv. Behöver en ny bh ( större, eftersom att bröstvårtorna ploppar ut hela tiden ) sedan ville jag ju ha stövlar men kmr antagligen inte hitta några perfekta.
Önskar att jag kunde ladda upp bilder på min dator, men det funkar ju inte och har aldrig gjort. Så kanske kan försöka på måndag i skolan. Har några på lager haha ;d
Nä men nu ska jag fixa mig, äta frulle och bara chilla ett tag.
Vad ska ni göra idag sötnosar :)? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Love You

2008-09-27 @ 19:20:30

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback