skolan

Sitter i skolan nu, ska snart ha bild. Innan hade jag naturkunskap. Vi snackade om hur man odlar potatisar? Sedan fick vi nya böcker som vi skulle slå in med ett plats med klister på baksidan, min omslagning var inte den bästa. Aja nu ska vi iaf ha foto, fett roligt. Slutar tio i tre och då ska jag möta nick. Idag kommer min syrra hit från Gotland, det ska bli roligt att ge presenten som hon ska ge till edvin.

Igårkväll kollade jag på En prinsessas dagbok 2. Den var inte så jätte bra men a det var mys och hade inget annat o göra. Efter en stund kom nick, vi myste lite och kollade tv'n. Han gick vid halv tio. Så nu har jag inget mer att säga för tillfället. Elr jo, malin är sjuk idag. Så har varit med sara, natta och melli. Inte för att det inte var kul, för jag tycker såklart om dem haha! Men saknar malin och önskar hon blir frisk till imorgon. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Och vi tycker att det är kul när du är med oss! :) <3

Postat av: isabelle

Sara; söt<3

2008-09-01 @ 19:48:29
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback