skolfoto

Ush drömde en mardröm, tur att den inte var sann :)
Det var skitkallt när jag vaknade imorse, var tvungen att ligga kvar i sängen ett bra tag innan jag gick upp.
Idag ska vi ta skolfoto. Jag hoppas att det blir bra och inte helt sjukt som förra gången. Jag har alltid velat sitta och har gjort det från åttan till ettan. Men idag vill jag stå på den vänstra sidan i mitten :) Den här gången har jag inte heller massa glittrigt solpuder, haha. Nu undrar ni kanske vad jag ska ha på mig? Jag ska ha mina jeans med hål i. Fiorellas "rosa" tunika/linne och sedan min bob marley tröja. Tänker kanske ta av den men får se, har inte haft långärmat sedan sjuan heller så ;p.
Men nu ska jag pallra mig iväg till skolan. Ha en bra dag! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback