söndag

Jag har..

(x) Rökt.
En kort period i åttan
(x) Snusat. Provat 4 ggr
(  ) Drogat. Kommer aldrig att göra
(x) Druckit så mycket att jag spytt. Sånt händer, ajt?
(  ) Stulit en bil. Skulle ej tro d va
(x) Hånglat med samma kön. Jadu
(x) Sovit i samma säng med samma kön. Självklarre
(x) Varit kär. Jag är kär
(  ) Blivit dumpad. Tyvärr ja
(x) Dumpat någon. Jao
(x) Haft sex på offentlig plats. Ja det har man ju dårå
(x) Haft sex senaste månaden. Kul att ens föräldrar + släkt läser, men ja
(x) Snattat. Några ggr i sjuan-åttan
(x) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex. Fyfan vad pinsamt..
(x) Blivit arresterad. När jag snattat
(/) Gått på en blind date. Har träffat folk från internet
(x) Ljugit för en vän. Något jag hatar
(x) Skolkat. Mjo du
(  ) Sett någon dö. Varit brevid en död ( mormor )
(x) Varit utomlands. Hela mitt liv ( gjordes t.o.m i england )
(x) Flygit flygplan. Ett par gånger
(x) Gått vilse. Haha jaa
(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa. Många gånger
(x) Gråtit dig till sömns. Jao
(x) Sjungit karaoke. Såklart!
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra. Ja
(x) Busringt. Många ggr, roligast med peffi i nian
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan. Haha cocacola
(x) Dansat i regn. Har nog många
(x) Fått ett sugmärke. Tuseen
(x) Åkt inlines. M
( ) Åkt skidor. Nää
(x) Åkt skridskor. M
( ) Åkt snowboard. Nope
( ) Genomgått en operation.
Neej
(x) Varit förälskad i en lärare. I sexårs (a)
(  ) Ätit sushi. Ska prova
(x) Somnat i skolan/på jobbet. Det har hänt
(  ) Använt ett falskt id. Töntigt
(x) Tittat på en solnedgång. Många gånger
(  )
Varit med i en jordbävning. Nej, men min mamma har :)
(x) Rört en orm. I skolan
(  )
Sovit under stjärnorna. Vill fan det
(x) Blivit kittlad. Who hasn't
(x) Blivit bestulen. Min plånbok med 300 kr när jag var yngre
(x) Blivit missförstådd. Alltid
(x) Vunnit i en tävling. Ja
(x) Gått mot rött. Ofta

(  ) Blivit avstängd från skolan. Är fööör duktig ;d
(/) Varit i en bilolycka. Krockat med bil i Tyskland
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt. Äter nästan aldrig glass
(x) Hatat mitt utseende. Alla har väl det någongång
(x) Skrivit ett kärleksbrev. Ja det tror jag nog
(x) Fått en önskan inslagen. Ja, jag fick min babyborn i julklapp i ettan
(  )
Haft sex med ett djur. Ofta?
(x) Smakat torrfoder till ett djur. Åt kattmat i sexårs
(x) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne. Har väl hänt
(x) Kysst en spegel. (a)
(x) Sjungit i duschen. Mjooo

(  ) Drömt att jag gift mig med någon. Tror inte det ;o
(x) Suttit på ett tak. :)
(x) Skrikit så att jag inte fått luft. Senast i helgen
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar
. Mycket mer faktiskt
(x) Stannat uppe hela natten. Ja det har man ju
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet. Har eget äppelträd
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på. Haha ja
(x) Fuskat på ett prov. Det var ett tag sedan
(x) Glömt någons namn. Senast på lövsta
(x) Sovit naken. Det klart
(x) Tatuerat mig.
Nej men jag ska tatuera mitt namn vid höften
(x) Piercat mig på annat ställe än öronen. Navelpiercing 2 år sen
(  ) Dykt djupare än trettio meter.
(  ) Hoppat fallskärm. 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback