sov en timme iaf

Nick kom direkt efter förra inlägget. Han hade stannat kvar en stund i skolan och fixat med photoshop. Det var första gången han höll på med det ( nytt iv-val ), och han verkade verkligen tycka det var kul. Sötnosen. När han kom hit kollade vi på mitt nya schema. Har ingen massage förens på vår terminen istället. Sedan försökte jag plugga lite, kollade lite i engelska boken men var sjukt trött och glosorna är tills på fredag. Så jag öppnade naturkunskaps boken istället och läste sidorna 6-17. Nick somnade i min famn medans. Han ryckte i ben och armar som fan, haha. När jag hade läst klart somnade jag direkt, var helt utmattad. Vaknade några minuter innan maten. Min syrra hade gjort tortellini, var jätte hungrig så jag njöt verkligen. Efter maten tänkte jag göra de där magövningarna jag snackade om igår. Men nick skulle hem så försökte få internet att funka istället. Sedan tvättade jag bort sminket. Men nu ska jag iaf göra de där övningarna. De är 7 stycken och alla är anpassade för att träna magens muskler.

Är jätte sugen på ett stort glas vatten med is och citron, yammi! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jag vet.. Dom är jättefina, men typ 1000 spänn.. :S Njae..


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback