sry för dålig uppdatering igår

Men min dag var så lam seriöst. Hade engelska första lektionen, läxförhöret gick bra men det var ett mycket annorlundare än vad vi hade i ettan. Sedan var det matte och vi fick nya böcker. Vi slutade efter matten och då skulle jag och malin gå och fota med olika tidsinställningar och bländare och sånt. Men vi fattade verkligen INGENTING på den där dumma kameran. Vi fotade först uppe vid kvarnen på träd, svampar, blommor och över jakan osv. Vi bad tillochmed ett par killar i sexan om hjälp. De skulle kasta äpplen så skulle vi fota det i luften, men allting sög. Då gick vi till jakan centrum och riddarparken. Vi tog kort på vattnet och i lekparken. Vi får se hur det blir men det känns inte så bra. det var alltså ingen digital så man kunde inte se hur bilderna blev ;/

Efter det åkte malin hem och jag gick till min skola. Hade världens mensvärk tidigare på dagen men fick en ipren av malli. Men började känna att det släppte. Sedan drog jag och atte mig vid ung.motagningen vid paulas skola. Tänkte vänta på henne så vi kunde dra till jobbet tsm. Ringde henne och hon svarade inte. När hon äntligen svarade sa hon att hon var hemma. Då blev jag galet irriterad och drog hem till henne. Där hade hennes brorsa blivit geting stucken och handen svulnat upp så hennes mamma skulle få honom till sjukhuset. Och vad säger paula? "Men har ni sugit ut giftet då?" Haha jag ba what? Aja vet inte vad hon tänkte på. Vi drog iaf till jobbet i regnet. Och hade tyg ballerina så ver GENOMBLÖT på fötterna.

Väl på jobbet gick allt bra till en början. Sedan komj mensvärken tillbaka vilket gjorde allt dubbelt så jobbigt. Inte nog med det, jag drog en vagn sedan fortsatte den rulla. Den var så tung och den körde på min häl så jag började blöda och har fortfarande ont. Dessutom var det dubbelt så mycket post eftersom att det var fredag, ush. Och sista dagen jag och paula jobbade tillsammans. Men vi slutade halv åtta och då drog jag hem. Satt i min säng och smsade i TVÅ hela timmar. Sedan drog jag ut en stund. När jag kom hem var jag alldeles för trött för att skriva i bloggen. Somnade vid tio över tolv.

Vaknade idag med 18 sms och 7 missade samtal. Man ba okeeej. Jag hoppade in i duschen och fick tillbaka den förbannade mensvärken. Såret på hälen sved när det kom vatten och nä, dagen började dåligt. Nu ska jag iaf gå ner och äta frukost. Sedan ska jag fixa mig och vid tre ska jag och paula till jakan. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback