stooor spindel

Glömde berätta om spindeln jag såg i min tvättstuga iggår. STOR, tjock helt svart. Den var typ tre cm lång och 3,5 cm bred och blää. Jag som brukar skrika, gråta och få panik när jag ser en liten spindel. Men när jag såg den där så hamnade jag bara i chock. Blev helt förstenad. Har aldrig sett en sådan stor spindel levande i sverige någongång.

Idag är det två lektioner och sluta kvart över tolv som gäller. Skönt. Jag och nick ska ju fira idag. Men hans förslag på att fira tre år var: Vi kan väl bara vara hemma, kolla film och det vi brukar.
Hmm, så han menar att vi inte ska fira? Förstod inte riktigt, snacka om att killen inte har fantasi. Jag får väl försöka komma på ngt själv. Ciao<3


Liten plutt i åttan, hmm såhär såg man ut när man var "fjortis" på den tiden.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback