Svar på 5 frågor

Svarar på frågorna nu för ingen frågar ju något haha. Men man får ju endå fråger om andra inlägg så det är lugnt.

1. När blev du & din kille tillsammans? Varför gjorde ni slut? Vem av er gjorde slut?
Svar: Vi blev tsm 18 september 2005. Vi gjorde slut av olika skäl. Jag gjorde slut tyvärr.

2. Vart jobbar du?
Svar: På Posten här i Järfälla, delar inte ut post utan gör saker där inne.

3. Hur mår du?
Svar: Haha jo jag mår bara bra! :)

4. Tycker du om dvärgporr från 70-talet?
Svar: Aldrig någonsin sett haha, låter lustigt.

5. Tycker du att jag borde klippa mig?
Svar: Azhi du borde inte klippa dig det är snyggt som d är! :)

Ja det blev ju fem frågor, lite tråkiga osv men ni kan ju alltid fråga om saker. Tog iaf nyss en dusch och ska börja fixa mig nu. Har haft "mys" kläder i skolan hela förra veckan så funderar på att inte ha det idag, haha. Men godmorgon iaf! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: ja, dom är helt underbara :D



kram/nina

Postat av: MikaelaM

sv: eller hur :p

2008-09-24 @ 08:48:58
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback