Thailand 2009

Jag kommer nog iaf följa med Nick till Thailand nästa sommar. Även om vi bara är vänner elr mer. Fast det är långt kvar så man vet ju aldrig vad som kan hända. Men det är vad båda vill iaf.
Själv har jag aldrig varit där, men han har hus i Ban Bung . Hittade ingen bidl därifrån men staden som ligger nära heter Chon Buri ( bilder nedan ). Så vi ska bo i det huset såklart. Han har varit där sedan han föddes ( han är ju halvf thai ). jag tror att det kommer bli jätte kul, men hans hus ligger på "landet" så han säger att han bara brukar sitta vid datorn.. kul liksom.
Det är så sjukt stor shopping där och det här SKA köpas om jag åker dit:
* Skor, massvis!
* Minst två väskor
* Playboy shorts

Men som sagt man vet aldrig vad som händer! Nu ska jag strax sova. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: J

tak så mycket!





.. Jo! ... jag var en av dom som missbrukade idomin, fast de var för ungf. 3-4 år sen, så ser man fortfarande det där idag, man blir helt toookig !

menmen.. alla ska vell ha sin fjortis period :)



Kram

Postat av: Ronja och Fia

Åjj , nej ! Vad cool blogg :)

Hur har du fått din dendär ipoden ? :)

2008-09-25 @ 16:40:24
URL: http://rofiaz.blogg.se/
Postat av: Linn

fin blogg :-)

2008-09-25 @ 18:52:50
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: isabelle

J; jaha, ja d är väl så ;d



Ronja och Fia; Tack fan! :) Klicka bara på den så kan du/ni fixa en på din/eran blogg :)



Linn; tnx!! :)

2008-09-25 @ 20:02:10
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback