thanx god is friday

Efter skolan drog jag och malin till centrum. Jag hittade typ ingenting där för att vara mulatt vilket jag tyckte var skit synd. Fick mycket hjälp av de på kicks men inget jag ville göra. Så letade ett bra tag för att se vad jag skulle vara. Malin drog vid tjugo i två. Så bestämde jag mig för "dragqueen". Köpte lösögonfransar, två puder ögonskuggor och lite annat smått. Det kostade under 300 kr så det var fan najs. Och lämnade tillbaka de svarta stövlarna från Dinsko också så fick alltså 300 kr av dem.
När jag var klar skulle nick möta mig inne på coop men allt gick åt skogen så det slutade med att jag drog hem.
Hemma så snackade jag med syrran och försökte se vad jag skulle ha på mig. Sedan drog hon och jag till ica för att köpa mat till oss. Vi köpte mini- köttbullar och potatis-twisters med beairnaise sås. Mums! Min syster lagade det så fort vi kom hem ( halv sex ungefär ).
När vi ätit klart började jag fixa mig och blev nöjd med resultatet. Mötte charlie vid tunneln halv åtta och några småkillar raggade på oss, så söta.
Så bestämde vi att jag var "strippa" ist för det passade bättre. Vid åtta kom mellie, sara och natta och så drog vi allihopa till linnea i jakan.
Festan var najs, jag och charlie dansade galet hela tiden, sara och natta joinade oss ibland också, dte var kul. Man träffade gamla vänner och nya. men efter en timme och 40 min ( enligt charlie ) så blev vi utslängda av hyresvärdarna. Så där stod vi.. rynt 50 pers.. utklädda och ingenstans att ta vägen. men vi splittrades och vet ej vart någon tog vägen typ. Men jag, melli, sara, natta och charlie stod i centrum och hade galet kul. Vi träffade några rockare som kom från skåne. De sjöng så jävla fint ( ni får höra sedan ) alla spelade in på mobilen haha. Men jag och charlie frös jätte mycket så vi drog allihopa vid tolv.
Kom hem halv ett och åt kebab pizza som päronen sparat en halva åt mig! :) Var jätte hungrig så det var bra haha.
Nu ska jag kolla runt lite på datorn innan jag ska sova. Är jätte trött. Vill inte ta bort mitt smink för det är så fint (a) Ciao<3

Kommentarer
Postat av: beundare:)

issa du e sjukt fin & söt & allt som finns skulle bli riktigt glad om ajg fick mysa med dig eller bli tsm med dig:O för du e så jävla fin<333 skulle pussa dig så himla mkt & mkt mera:$<33333333333

2008-09-27 @ 22:27:23
Postat av: isabelle

beundrare:); fett söt, varför unte skriva vem du är :p?

Postat av: beundare:)

för jag vågar inte för du känner mig:$<33

2008-09-28 @ 01:20:43
Postat av: isabelle

beundrare:) ; spelar väl ingen roll, nu blev jag rädd fan taha, just tell me

2008-09-28 @ 16:56:36
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: beundare:)

tror mig du böver inte vara rädd, så farlig e jag. men ajg vill inte avslöja mig kan säga så hära vi känner vi har rätt så många kompisar som vi båda känner & 1av dom känner vi båda grymt bra<333

2008-09-28 @ 21:51:59
Postat av: isabelle

beundrare:) ; men gud, vem är du? är du ngn som driver med mig elr vad ;s?

2008-09-28 @ 22:53:39
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: beundare:)

jag driver inte med dig issa det lovar jag<33333333333

2008-09-29 @ 18:15:21
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 18:22:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback