tidig början på dagen

Jag och paula däckade nästan direkt igår. Och imorse när vi vaknade tjugo i tio berättade hon att jag smaskat och skrattat i sömnen skit mycket, haha. Sedan glömde jag berätta en sak från igår. När jag och paula satt och väntade på tåget i ett bås så pruttade jag lite så skriker hon " åååh det stiinker" och går sin väg? Haha alla tittade dit, sedan på tåget skriker hon igen " hoppas du ej pruttar igen". Haha aja men det var kul (a).
Vi hade en stressig morgon och jag hade skitit hår. Men endå drog vi till kista för att möta hennes syrra och killkusin där. Paula hittade en skit snygg jacka, som jag hoppas få låna. Hennes syrra bjöd oss också på lunch, nacho tallrik att dela på. det var inte så mycket men jag var ej hungrig och det var snällt av hennes syrra.
Efter kista åkte vi till jakan och där köpte paula stövlar, smink och en halsduk så hon har shoppat mycket. Själv köpte jag bara ett svart fodral från gina för 64,50 haha!
Jag är sjukt trött, fick inte så mycket sömn inatt och drömde lite läskigt. Vet inte vad som händer ikväll men ska ut och jogga tror jag. Ska snart kolla på gossip girl sedan one tree hill. Måste fan ta ngt att äta, hungrig! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback