tio min sen mat

Kokar tortellini nu, ska bli gott. Juste jag brände mig på plattan, dum som jag är. Skulle ta bort krydda nära plattan där det ej var rött, men det var iaf varmt. Är så jävla trött så att jag kan somna när som helst. Vill bara sova, varför måste jag jobba just idag. Sedan när jag kommer hem ska jag plugga på engelska glosrna till simorgon också, kan fortfarande alla från förra gången taha.

Dagens kläder: Mjukis, linne och tjocktröja
Dagens hår: Boll på huvudet
Dagens humör: Trött och flummig
Dagens roliga: Mycket, kanske när charlie ramlade?
Dagens ämne: Mina stora bröst ( som alla kommenterade )
Dagens jobbiga: Gå omkring i regnet
Dagens låt: En china låt, haha
Dagens personer: Klassen + mentorer ( inte i harry potter )

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback