tjululu och morsning!

Igår provade jag kläder för att vara djävul. Och herregud säger jag bara, jag hittade ingenting. Så jag bestämde mig för att försöka vara ngt annat. Jag sminkade mig till "fjortis", hade bandana, skrev bongcam@ pea på benet. Jag blev nöjd ett tag, men endå osäker om jag verkligen ville vara det. Jag frågade min syrra som sa att det var en  dålig ide. Då kände jag att jag faktiskt inte ville vara det. Men nu är min plan såhär ( eftersom att festen är idag ): Efter skolan ska jag till centrum och in på br. Där ska jag leta efter ansikts/kropps färg och göra mig till en neger. Har alltid velat se hur jag skulle se ut som det. Och tänk vad snyggt med klarblå ögon som jag har och sedan mörk hy? Men om jag nu hittar det, hur ska jag göra med mitt hår som är så blont? Och hittar jag ingen färg ska jag leta ngt rött klädesplagg och vara söt/sexig tomte. Hittar jag inet det heller så blir det djuvul elr fjortis endå. Varför ska jag alltid vänta tills sista minuten? Vet nog svaret själv, för att jag alltid kmr på bättre idéer efter några.. dagar (a).

Nu måste jag iallfall göra mig i ordning för två lektioner i skolan. Engelska och matte.
Ska packa lite saker att ta till nick också. T.ex kameran så ni får se bilder?
Nej nu ska jag stänga av datorn, ha en sjuuukt bra dag! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: AMMII svarar

haha, jag som inte alls gillar mitt hår! Det ska var längre och mer volym! :P


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback