tudelu :)

Gud vad jag hade svårt för att gå upp, ville bara fortsätta sova. Snoozade en halvtimme sedan var jag tvungen att gå upp. Som tur är behöver men inte fixa sig så mycket idag. Mjukis kläder och boll på huvudet sedan bär det av ut i skogen. Hoppas att orienteringen går fort så att man slipper vara där ute länge. Vill hem och vila då jag ska jobba idag med, suck.

Jag drömde en mardröm om nick idag, och när jag brukar göra det så blir jag alltid glad när jag vaknar och märker att det bara var en dröm. Men idag när jag vaknade så kom jag på att drömmen var sann så det var ju mindre kul.


Kommentarer
Postat av: J

inte för att vara elak eller så, men skippa idominen, du får stämpel som fjortis då, inge roligt !

Postat av: isabelle

Haha söt du är, bilden är 2 år gammal och har foundation + läppglans på bilden! :)

2008-09-23 @ 23:01:15
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback