upp o hoppa

Drömde bästa drömmen! Jag hade åkt utomland med pappa, mamma och nick. Det var till Frankrike men på ett finare ställe och SOL. Jag stekte på stranden och blev skit brun. Så vaknar jag och ser det här vädret ute? Jag fick fan ingen riktig sol den här sommaren, fan vad hemskt. Men nästa år blir det ändring på det!
Börjar fem över halv tio med bild, sedan har jag svenska så slutar jag tio i två.
Då ska jag ju hem och göra plättar till mig och nick. Resten har ni hört, haha.

Jag var med och tävlade om Rachel Pally klänningen genom kenzas blogg. Den är så himla söt. Skulle verkligen vilja ha den. Men när jag kommentarade var det över 9 hundra kommentarer över så.. Men den är fin!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback