JAG FICK JOBBET! :D

Idag var det en tuff dag. sara och malin var sjuka. Så det blev till att vara med melli och natta. Vi började dagen med matte, jag gick själv till skolan och var 5 tidig. Det konstiga var att ingen stod vid mitt klassrum. Efter ett atg kom folk och jag fick reda på att man delats in i matte grupper. Det var blanade klasser och jagt måste säga att jag verkligen inte vill gå i min mattegrupp. Men hamnade iaf med malin så det var skönt. Efter matten var det naturkunskap, självklart var jag duktig som vanligt taha. Sedan hade vi lunch men åt inte i skolan. Vi gick omkring ist tills idrotten började. Det var faktiskt kul på den och gabbi kom dit. Hade saknat henne massor. Sedan hade vi rast och då var jag med gabbi. Började bilden halv tre. Fixade bilderna sedan väntade jag på paula för att vi skulle till posten ( hennes jobb ) där jag sökt jobb. De ville tydligen att jag skulle komma dit.

Och jag fick jobb där! Är jätte lycklig. Fick prova på vad man skulle göra där och det funkade faktiskt jätte bra. Läre mig skit mycket. Jag kommer att få 70kr/h och jobba varannan dag typ, får se. När jag sedan fyllt 18 år kommer jag att få 95kr/h. Det här är mitt första jobb så gissa om jag är glad (a) haha. Kommer typ få 2500 kr varje månad. Shit det här är en dröm som går i uppfyllelse. Hoppas bara att jag klarar att träna och plugga samtidigt. Ska verkligen ge järnet det här året.

Kolla gärna på filmen Jersey Girl på trean klockan nio. Har den filmen hemma och älskar den. Den är sjukt bra. Jlo är med i början. Den är rolig, romantisk och sorglig ( spec. början ).

Mina planer idag:
20.oo - Kolla på Idol starten
21.oo - Ut och springa så jag får motion idag
21.2o - Duscha
21.3o - Plugga lite på glosorna
21.55 - Kolla på SYTYCD
23.oo - Kanske lägga in ett natti inlägg

Kommentarer
Postat av: helena

haha tack. ska kolla in hennes sida när jag har tid.

så överdrivet intresserad av foto är jag inte, men kul ibland liksom.

congratzzzz till jobbet!

Postat av: Sara

Gud vad kul att du fick jobbet! :D Grattis!

2008-09-03 @ 22:17:41
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: isabelle

helena; okej ja men endå haha (a)

tack så mycket! :)



sara; haha tack :D

2008-09-03 @ 22:50:34
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: elinor

du borde verkligen inte hoppa över maten.. verkligen inte

2008-09-04 @ 00:11:19
URL: http://elinortornqvist.blogg.se/
Postat av: isabelle

elinor; nej det klart.. men jag klarar inte av att gå in i matsalen när det är så mycket folk, spec inte i min skola där alla håller på -.-

2008-09-04 @ 08:23:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback