ville inte vakna!!!

Jag drömde att det var en affär i typ kista som hade ALLT, och de skulle stänga igen så man fick ta vad man ville GRATIS. Jag var där med charlie och haeger. Jag tog flera dyra parfymer, mascaror, hårfärg, kläder, underkläder, annat smink, prydnader ja skit mycket som jag proppade ner i väskan. Och sedan vaknar jag? Ville ju verkligen ha allt det där.

Aja igårnatt somnade jag vid halv ett eller senare. Och jag gick upp tio över sju idag, lite trött. Men har ju som sagt bara två lektioner. Nu ska jag göra mig i ordning. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: elinor

Vindruvor och choklad är deffinitivt värt att prova, äter det hela tiden, ska köpa vindruvor, jordgubber och mörkchoklad idag för att ha till helgen. mums!

Postat av: Julia

Hej!

jag kom vidare en gång i taket lyser stjärnorna men sen blev det inget mer med det.

Går du teater?:)

2008-09-05 @ 08:24:35
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: isabelle

elinor; haha ja då ska jag fan prova det! :p



julia; ahaa :/ men har du varit med i ngn annan film elr så då?

nej jag är estet bild och form ;o

2008-09-05 @ 08:26:21
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback