yäää

Godmorgon :)! Är otroligt trött, ville bara somna om. Jag hade en sjukt spännande dröm, det var som att kolla på film. Men vaknade när det var som mest spännande. Då var klockan vid fem på natten, och såg att min mobil hade dött. Tur att jag vaknade för alarmet var på den. Nu har jag läst alla bloggar jag följer och ska börja göra mig iordning.

Är så nervös inför jobbet idag. Första gången jag ska jobba utan paula. Undrar verkligen hur det kommer att gå. Blir ju väldigt tråk när det inte finns ngt att göra och man bara sitter utan att snacka med någon ;/. Tänk på mig mellan halv fem och halv åtta, skulle verkligen behöva det (a) hehe. Hörs ikväll! Ciao<3

Btw, charlie plingade nyss på ( fick panik då alla sover ). Hon hade glömt att jag ej skulle på dansen. Och hon hade inte sin mobil, så synd. Här var jag med nattlinne och utan smink. Men hon bytte om här och nu ser jag henne gå utanför mitt fönster. Nä nu har jag ännu mer brådis ju!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar följer du? :)

2008-09-08 @ 11:47:31

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback