40 graders feber

Nu har jag varit sjuk enda sedan i måndags. Ska skriva allt som hänt när jar mår bättre. Har inte ätit elr sovit på två dygn. Jag fryser ena stunden och svettas den andra. Har 40 graders feber, jävligt mkt hosta, ont i huvudet, snorig och så ont i halsen att det känns som att jag sväljer glasbitar varje gång jag sväljer. Senare idag ska jag till akuten, mamma tror att jag har halsfluss. Ush varf ska jag må såhär för! Är fett kall svettig nu. Känner mig jätte ofräch- Har tagit massa medeciner men inget hjälper. Varje gång jag reser mig är jag nära på att spy. Nä nu ska jag stänga av datorn och bara ligga i sängen som jag gjort i tre dagar, yey.. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nati

seriöst, tkr så jäkla synd om dig gumman:( <3

Postat av: Vendela

Jag hade precis samma sak som dej, var sjuk lite mera en en vecka, vet de e ass jobbigt..



Krya på dej

2009-04-10 @ 19:03:07
Postat av: Sara

Gumman.. :/

Krya på dig! <33

2009-04-11 @ 16:35:34
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: isabelle

vendela; tack :)

2009-04-14 @ 14:44:27
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback