En lååång dag


Dagen har varit seg och jag är hur trött som helst. Började med matte, gud vad jag suger på det ämnet.. Sedan var det lunch, jag och malin satte oss för att äta och sedan kom charlie och sara. Vi mötte upp natta som visade sin ny piercade navel, skit snyggt söto! Så kom den långa naturkunskaps lektionen. Och jag hade nog dött om inte malin gjort så jag började skratta ihjäl mig. Ska inte skriva vad som hände för jag är medveten om att det inte kommer vara kul att läsa när man ej varit med. Sedan hade vi iaf idrott. Jag var inte med pga min hosta och förkyldning. Natta, jg och malin var it dommare tsm med några till som inte var med. När lektionen var slut låg vår två timmars långa bild lektion framför oss. Vi skulle göra maskerad masker. Malin la gipsnät i mitt ansikte, sjukt obehagligt att ligga där på bordet så länge. Men hon gjorde min grund jätte bra! När det var klart och grunden stelna fortsatte jag med min tavla. Sedan slutade vi för dagen tjugo över fyra.

Tog sällis med brudsen mot jakan där jag mötte nick. Vi tog tåget till sollentuna för att fixa mitt pass. De tog bild där och jag fick se hur mitt pass skulle se ut, skitsnygg var jag iaf på bilden! Om en vecka kan jag hämta ut det. Så slipper man äntligen passet från 2004. Vi kom iaf tillbaka till jakan vid halv sju. Tog cyklarna till mig och jag började laga mat. Efter maten myste jag och nick, men vi somnade nästan så fick be han gå hem så jag kan plugga och sedan sova. För måste göra lite naturkunskap till imorgon. Inget spelandes för mig idag. Ska lägga mig så fort jag kan. Imorgon börjar jag åtta så kan vara skönt att få ha sovit lite. Nu har jag inte tid att skriva mer, ciao<3



Kommentarer
Postat av: Natta

Tack!:D <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback