Galen träningsvärk och stressad

Klämmer in ett snabbt inlägg nu. Igår somnade vi efter fyra och vaknade vid tolv, ett idag. Min träningsvärk har fördubblats och har inte kunat gå ett skit. Känns som att de blivit mosade under en lastbil eller ngt. Och ingen kunde skjutsa mig hem från nick. Men efter att ha ätit frukost bestämde jag mig för att försöka gå iaf. Ibörjan tog jag myr steg men mot slutet blev det lättare. Men det tog iaf 30 minuter att komma hem ist för de vanliga 16. Och nu är det så mycket som ska göras. Måste städa mitt rum, duscha, sminka mig. Möta upp sara och natta. Gå med de till ica och handla all maten ( ingen aning om hur jag ska orka gå dit med de här benen ) Sedan fixa i matrummet, fixa oss själva och laga maten. Guuud, är så himla stressad just nu. Och päronen igger minnsan och vilar innan de ska på bio vid sex. Aja har inte tid att skriva mer, ciao<3

Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha, måste ju fråga, vaaaad har du tränat ? (;


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback