Grattis på artonårsdagen!!

Satt och spelade the sims till elva igår. Sedan hade jag skit svårt att somna, i dunno why. När jag vaknade klockan sju var jag iaf helt död. Gjorde mig iordning och hann inte äta frukost ( som vanligt ) innan jag drog till skolan för att möta malin. Vi lånade böcker på bibblan och hade sedan våran första lektion. Trodde jag skulle somna på den men jag klarade mig. Efter den mötte vi sara och natta och drog för att ha naturkunskap. Vi tog fram DNA på en kiwi, jag och natta var skit duktiga. Så slutade vi skoldagen tio i elva. Skulle solat med sara men det sket sig. Istället drog vi till centrum en kortis innan jag mötte nick. Vi handlade sean kollade vi på filmen Max Payne, den var inte så bra som jag trodde men men. Kom hem för ett tag sedan, ska snart dra till jobbet. Ush orkar verkligen inte jobba.

Detta inlägg tillägnar jag de två nyblivna artonåringarna Gabriella Ähdel och Malin Bohlin, you now i love you<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback