Härliga tider

Gårkvällen var så himla rolig. Jag och nick mötte malin, emelie, linnea och camilla i stan. Sedan dråg vi till Hägerstensåsen. Vi var omkring 30 pers och det var fullt ös. Jag dansade nog mest av alla på hela festen, stod och rockade gärnet, haha. Sara öppnade massa paket, vi körde öl spelet, en glasdörr gick sönder, folk fann varandra, vissa kände hat för varandra men allt var så härligt. Vi tog sista tunnelbanan halv ett och var framme i jakan vid halv två. Där skiljdes vi åt och jag och nick drog till han där vi däckade direkt.

Idag när jag vaknade hade jag en sådan träningsvärk i benen ( vaderna ) så att jag inte kunde gå. Det har bara blivit värre under dagen. Ser ut som en gammal gumma när jag går omkring, ont som fan gör det. Eftersom att vi var så trötta från igår låg vi bara hemma. Kollade två filmer och drog sedan till mig. Där åt vi fin middag. Efter maten drack vi irish coffe med päronen och vi kom till nick för en stund sedan. Händer inte mkt idag heller. Imorgon är iaf min tjejmiddag så det ska bli najs. Nu ska jag bara ta det lungt hela kvällen. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: cecilia

Fin blogg du har!

Postat av: Natta

jag var iaf den som började dansa haha XP

2009-04-06 @ 00:42:23
URL: http://natislife.blogg.se/
Postat av: Natta

jag var iaf den som började dansa haha XP

2009-04-06 @ 00:42:25
URL: http://natislife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback