Have to clean up the mess

Det var en lungn dag på jobbet. Inte så mycket att göra men endå tog det sin lilla tid. Det var mest postförskotts säckar att skanna in. Men eftersom att solen lös in och de andra personalen var trevliga så led jag inte alls. Slutade dock senare och kom hem vid tjugo i åtta. Mami hade lagat middag, en ganska nyttig sådan. Rostbiff, lins/bön/annat röra, tomater, mozarella ost och till efterrätt en fruktsallad med melon,jordgubb och ananas. Kunde inte bli bättre! Nu ska jag nog städa i mitt rum. Ser inte klokt ut efter att jag varit sjuk. Olika påsar halstabletter, ipren förpackning, alvedon burk och en massa kläder utspridda över hela rummet ( bild nedan ). Ni ska nog få se hur fint det kommer vara efter. Och då ska jag sätta mig och spela the sims igen, höhö.



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback