Jag vill verkligen ha sommar!!

Drog hem sex för att äta med pappa. Det var god mat med bra samtal. Imorgon åker han till Amsterdam med sin skola och kommer hem på fredag så det blir bara jag och mami hemma. Har inte gjort så mkt efter maten. Suttit vid datorn och nyss duschat. Ska spela the sims + kolla tv. Imorgon börjar jag åtta med filmkunskap och måste låna en himla bok innan, hoppas biblioteket är öppet bara. Och själva lektionen kommer bli pinsam tack vare en kille från studentskivan som kanske gjorde bort sig lite? Slutar iaf tidigt och ska hem till nick direkt ( möjligtvis gymma ). Mot eftermiddagen blir det jobba och sedan tare chill. Hoppas ni haft en underbar helg, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback