Ny dator ffs :D:D

Varit en solig och härlig dag med en massa plugg och stress dock. Som tur är har jag mina underbara vänner så man inte lider till döds. Efter maten kom nick med den nya stationära datorn till mig som han och hans pappa var och köpte. Den har windows vista och snabbt internet och är hel skön. Det var en massa besvär med den först pga min skärm, trådlös mus osv, men nu är det löst. Hade ju en gammal windows 98 innan så för mig är det stor skillnad. Och för engångsskull i mitt liv kan jag ladda ner bilder från min mobil/kamera till min egna dator. Äntligen? Var ngt fel på min förra dator, usb funkade inte. I helgen kmr iaf nick hit med sin hårddisk för att lägga in en massa spel och program osv, feta najs. Oj nu känner jag att texten blir sluddrig men är bara så uppspelt. Håller dessutom på att somna men ska plugga lite innan dess. Prov imorgon i svenska. Natti, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback