Plöggish och gym

Den här dagen började skit. Var stressad och trött på morgonen. Men väl i skolan började det bli bättre. Jag och malin redovisade och det gick bra. På håltimmen satt vi på soldäcket med sara och natta sedan vandrade vi ett varv i skolan innan naturkunskapen. Lektionen var snabbt slut och jag drog till gymmet. Gymmade i en timme, lite mer. Det var skönt att äntligen kunna träna efter att jag var sjuk. Sedan blev det lite solning innan jag drog till nick. Vi åt lunch och kollade på tv sedan skulle han vila innan träningen och jag ville hem för att plugga. Jag gjorde nyss en laboration om cellen med malins hjälp. Det gick jätte bra. Nu lyssnar jag på musik och väntar på maten. Eftersom att jag inte jobbar idag har jag inga bestämda planer ikväll. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback