Studentskiva

Igår vid åtta drog jag ifrån nick hem till mig. Fixade mig och drog sedan tillbaka till jakan för att ta tåget till spånga där jag blev upphämtad av saras mamma, bror och hon själv. Vi blev skjutsade till solna centrum och tog t-banan till t-centralen. På t-banan stötte jag på min matte lärare babak, lite underlig situation. Väl inne i stan fick vi gå en bit innan vi kom fram till krogen där studentskivan skulle hållas. Kaos hette stället. Det var ganska dött till en början, man hälsade på lite folk och hängde vid baren. Men ju mer tiden gick destu roligare blev det. Som första och sista ut på dansgolvet var jag och sara helt slut. Men fyfan vad underbart kul det var. Vi drog vid tre tiden och tog sällis med jens som skulle till donken. Och fyfan vad mycket folk det är som äter den tiden, värsta fyllekäk. En kille låg däckad på en stol och ramlade helt plötsligt. Vi drog ganska snabbt och sa hejdå till jens innan vi tog t-banan till bromma plan. Där blev det till att vänta på bussen ett bra tag. Som tur var kunde vi sitta inne i värmen hos rasmus grill. Där inne blev det bråk mellan några och andra var bara för fulla. Vi kom till sara vid fyra tiden och gjorde oss en varsin macka med blåbärs soppa innan vi skulle sova. Sedan kunde sara inte sluta fnittra så vi somnade inte förens kvart i fem.


1. Däckade killen 2. Mkt folk kl 3.00 3. Nattfika kl 4.30

Det blev till att gå upp nio, fyra timmars sömn. Sara skulle iväg så det blev lite frukost innan jag tog buss och tåg till nick. Lade mig i hans säng och sov en timme. Åt lunch och sedan har vi bara kollat tv och myst. Det var helt klart en lyckad kväll/natt. Många komplimanger, mkt skratt, trötta fötter. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, skyll på mig va ? ;) De va ju ditt fel att jag började fnittra :p



Tack för den kvällen Bongcam! <3333


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback