Summer time

Hos mig åt vi igår grillat för första gången denna vår/sommar. Innan maten spelade nick resident evil. När vi sedan kom till han spelade jag the sims på hans stora 37" tv, d var najs. Vi kollade på film och hade det mys innan vi somnade. Vaknade idag och spelade the sims. Nick städade. Vi åt pannkakor och kollade serie och chillade och hade en jäkligt mysig dag. Kom hem halv elva och ska snart sova då jag ska upp tjugo i sju. Är fan trött redan nu så vet inte hur jag ska komma upp. Tänkte ligga in bilder men orkar faktiskt inte, blir imorgon ist.

Juste måste ju bara säga att när jag är i hong kong i sommar kommer vi ha pool på taket. Can't fucking wait!

Imorgon börjar jag alltså åtta med filmkunskap. Ska redovisa om filmen De sju samurajerna med malin. Sedan har vi naturkunskap, boooring. Slutar tolv och då ska jag gymma med paula och kanke sola. När det är klart ska jag dra till nick tills han ska på träning. Godnatt, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback