Vår, vår, vår!!

Det har varit en helt underbar vår dag. Jätte varmt och soligt och härligt sällskap. Vaknade tidigt och höll på att somna om men sedan blev det fart på mig och jag fixade mig till radio 107,5 på hög volym. Påväg till skolan fick jag gå en massa omvägar pga bygg runt sporthallen vilket gjorde migg piss off plus att jag kom försent till lektionen. Men väl på lektionen, massage, fick jag ansikte och hårbotten masserat av Ebba. Det var ju fan hur skönt som helst, tack igen! Sedan kom charlie och vi satt och snacka på hål timmen om lite olika stuff vi stör oss på. Vid halv elva hade vi engelska, grammatik prov. Det gick väl som det gick kan man ju säga. Och vi fick tio minuter rast innan det var svenska. Vi håller på med upplysningen, kind of boring. Äntligen hade vi lunch vid ett. Det blev pasta med soja för min del, plus en fjärde dels päron höhö. Soldäcket nästa innan naturkunskap. Utesnack i 20 minuter och sedan filmkunskap. Äntligen hade vi en annorlunda lektion där. Jag och malin satt ensamma i ett klassrum och kollade på de tio första minuterna på De sju samurajerna. Tog reda på lite fakta om filmen och sedan slutade vi. Det blir redovisning på måndag.

Skundade till jobbet på glatt humör. Idag var det två nya på företagscenter, alltid kul. Jag ville nästan inte gå hem från jobbet. Det var så mys och nästan inget att göra. På hemvägen tog jag lite pics och log åt några pojkar som åkte skateboard. Kom hem till samma måltid som i måndags. Sjukt gott. Det avslutades med jordgubbar. Mer har inte hänt ikväll. Det blir snart dusch och kanske lite plugg. Imorgon är det helg igen, lovely. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: marlene

njaa bara 25% ;p

haha vem sa de till dig? ;o

Postat av: marlene

haaha okej :p :)

2009-04-23 @ 22:31:59
URL: http://lillitaliano.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh tack s himla mkt. va snällt. du e sööt du me:)

2009-04-23 @ 22:58:17
URL: http://psychedelique.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback