What a lovely day

Dagen var ganska lugn och skön. Kom hem vid tre sedan drog jag till jobbet vid fyra. Det var inte mkt alls idag, det kändes bra trots det dåliga vädret. Kom hem vid halv åtta. Mami jobbar kväll idag så fick äta grandiosa pizza med tomater och mozarella. Kollade på ugly betty och njöt av den goda onyttiga maten. Nu sitter jag och kollar på desperate housewives. Efter det ska jag duscha och spela the sims eller kanske plugga lite svenska, får se. Är himlans trött idag så det skulle inte vara dumt att få sova. Imorgon börjar jag tjugo i tio med matte. Här kommer bilder från idag. Ciao<

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jassådu, så du åt pizza igår? ;)

Postat av: Louize

Vart har du köpt den där svarta tröjan?;)

2009-04-27 @ 01:48:17
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback