-

Tack så mycket för era kommentarer, de flesta tyckte nr två. När jag skrev de olika stilarna på datorn med nick sa jag att det var nr två som lockade mig mest men att den såg lite för mkt ut endå. Kände att det kunde vara kul att veta vad ni andra tyckte. Jag kommer dra till stället där jag ska tatuera mig och visa bild på textsnitt nr 2. Men jag ska be de göra om den i liknande stil fast mer mig, mer personlig och så att den inte ser så datoriserad ut, som min syster sa haha. Men det var endå kul att jag fick respons, så tack! Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja men det låter ju som en mkt bra idé alltså :D

Postat av: emelie

kommer nog bli riktigt snyggt :)

2009-08-30 @ 23:15:07
URL: http://emeliep.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback