47 månader idag älsk<3

Det blev filmen Year one i lördags, den var ju sjukt rolig. Verkligen sevärd haha. När den var slut vid elva drog vi till en kompis där vi hängde ett tag. Igår kom peo till oss så kollade vi på filmen The uninvited, den var rätt bra faktiskt, lite creapy. Sedan drog vi till graninge med några andra ett tag tills det blev kallt. Så käkade vi middag och kollade sedan på en film som hette Crank. Den var inte så bra men funkade höhö. Så följde peo oss till mig sedan drog han för att träffa några andra. Idag vaknade jag och nick sent och har bara chillat med varandra. Ska snart fixa mig till jobbet. Juste idag är det 47 månader för mig och nick, he's the best! Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Sv: haha tack :P haha det var inte alls lika mycket som du hade köpt hahaha:D men vaaahh, både jag och min lillasyster letade som idioter men vi hittade inge:S fett weird.

Postat av: maglate

Grattis till er ! :]



Sv: Tror faktiskt det blir Akleja, har riktigt fastnat för det :]

2009-08-19 @ 08:13:26
URL: http://maglate.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback