Igår.. och idag!

Igår hade vi två lektioner i skolan. Jag, natta, sara och charlie tog en tur till centrum efter det. Det blev en macka på tasty's och sedan shopping. Jag hittade dock ingenting. När vi var klara mötte jag nick och kollade på en film. Det var bara han och jag som skulle äta middag så vi köpte hem från tasty's ( favvo ställe, höhö? ) fast tog en pastasallad. Vi köpte även ben & jerrys till kvällen. Började se en tråkig film om Che men nick blev trött och somnade vid halv ett. Själv satt jag vid hans dator och fixade den nya headern samt satt vid facebook.



Idag hängde jag med paula och camilla till outlet. På skopunkten hittade jag perfekta höstskorna ( bilder i inlägget innan ). Självklart har man leggings/strumpbycor elr jeans till de och inte barbent som på bilderna. Jag och nick kollade sedan fortsättningen på Che, då somnade jag och nick stängde av filmen när han hörde mig snarka, haha! Vi åt nyss en god middag med mina föräldrar. Snart beger vi oss till nick igen för att äta våra glassar och se film. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :)



Vad händer idag då? :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback