Nast sista dagen har!

Tjues dar hemma! Idag ar det nast sista dagen har, imorgon vid elva pa kvallen kommer vi att aka. Jag har varit pa en o som heter Koh Samed i tva dagar, det var harligt. Vi snorklade och dessutom provade jag pa en ny drink i en bar som heter Sex on the beach, skit god! Har fatt lite farg pa framsisdan men ar enda inte brun kanner jag. Far ta igen det i sverige sen. Jag har shoppat hur mycket som helst fan. Idag kopte jag farglinser en manad i olika farger for 500 kr. Gra, bla, hazel 2 st, gron, violet och gron! Det har ar nog sista gangen jag skriver innan jag ar hemma. Men hoppas ni lasare kmr vara kvar for det kmr sjukt mkt bilder och ska aven salja massa moderna oanvanda klader! Saknar mina kompisar jatte mkt fan! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: Jag vet, and I hate it! :(:(

Postat av: Victoria ♥

Sv: Jaha okej! jag åker idag haha :D

men guuuud, jag vill sola massor :( aja fårhoppas att de blirbättre buhuu :( jag ska först till.. nånstans i phuket (TROR JAG) sen ska jagträffa lite släktingar & så i byn =)

2009-08-02 @ 07:59:46
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

Sv: haha okej :) japp jag är halvthai. haha jag vet, har ju varit där miljarder ggr! ^^

2009-08-02 @ 09:18:33
URL: http://natdhasis.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback