Sista inlagget fran thailand

Har nyss varit pa en tva timmars helkropps massage for 40 svenska kr. Helt underbart skont. Hemma hos nick ar allt packat och om tva timmar ska vi aka till flygplatsen. Vi lyfter vid ett pa natten thailandsk tid och jag ar hemma imorgon fem pa morgonen sa det blir tio timmars flygresa. Ska spela psp i brist pa annat, haha. Nar jag kommer hem imorgon ska jag forsoka orka ta mig till sommarskola kl atta pa morgonen. Fan maste njuta av min favorit frukt falang har nu, ciao<3

Kommentarer
Postat av: tess

sv; haha jag vet. Dom trodde det ett bra tag. Sen släppte folk det. Och nu lever han tydligen igen. Come on , People need to face it ;P.

Haha a jag vet MJ också .. jaja =)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback