The voice sög

Vid sex tiden mötte jag och nick upp hans polare så tog vi tåget tillsammans in till stan. Blev tjockis mat innan vi drog in till kungsan. Det var mycket folk redan då men vi kom endå ganska nära scenen vid ett staket. Där stod vi en timme och när konserten började insåg vi att vi valt fel plats. Bakom oss hade vi ett gäng som puttades fram och tillbaka, jag fick en axel hårt mot kinden men annars klarade jag mig. Hade iaf sex killar som skyddade mig haha. När de väl slutat blev de bråk med de framför, några små ungar satte sig på staket framför oss och vägrade gå ner = vi såg inte ett skit. Vi var många som klagade och försökte putta ner de men fy fan vad kaxiga de var. De började slå en av nicks kompisar plus en tjej brevid mig. Då lackade jag ur och skrek så min röst försvann. De fortsatte gå upp hela tiden trots att säkerhetsvakterna bad de gå ner. De kallade tjejerna brevid mig för fjortisar och oss alla för rasister. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå. Jag började röra mig utåt vilket resulterade i att jag tappade bort alla killarna. Hade inget val än att fortsätta ta mig ut. Det var million styles som sjöng och de flesta dansade. Killar taffsade på mig och bad mig dansa med de, jag sa nej och endå fortsatte de hålla på. Detta hände minst tre ggr, varför fan håller man på för? Sedan började det regna och bli mörkt och där stod jag själv bland massa folk, utan mobil. Min mobil hade nick i sin ficka. Fick panik och letade runt hela publiken. Lånade två snälla personers mobil men inget nätverk. Som tur var hittade jag nick efter ett tag. Vi väntade på de andra grabbarna utanför max, de hade nämligen delat upp sig två och två för att hitta mig, så söta! Sedan drog vi hem.



Kom hem vid elva tiden och hämtade nicks hårddisk innan vi drog till peo för att se film. Men det fanns inga bra filmer där så ist drog vi till jimmy. Där kollade vi på någon rolig film med två irländska ganstrar typ, haha. Alla var fett trötta och vissa slumrade till ibland. När filmen var slut skjutsade jimmy hem oss. Påvägen såg vi malin och victor så vi stannade och hälsa på de. När vi väl var hemma var kl tre. Vi gick och lade oss direkt. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback