En dag med smärta

Idag har det varit en jobbig dag. Så mycket träningsvärk att jag har lidit hela dagen, blä. Som tur va så var dagen kort. Två timmars bild där vi förberedde oss inför vårat projektarbete som går ut på att sy gamla kläder till nya. Sedan blev det lite plugg med tjejerna på lunchen för att göra ett samhällsprov och sedan dra till centrum med nati. Äntligen gav jag dragspelar mannen en krona! Köpte lite behövande och sedan drog vi till centralen och köpte en halv lite kaffe var. Speedade till träningen som jag skit bra idag. Mycket styrka för benen så lär ha ännu ondare imorgon. Då bär det iaf av till skansen så ska ta mycket bilder. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Nick

Fan vad söt bild :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback