En mysig dag i snön

Imorse åkte jag in till centralen själv. Jag var väldigt trött så jag köpte mig en cappuccino och satt och drack den i väntan på en liten natali. När hon kom så köpte vi våran matsäck och tog sedan bussen mot skansen. När vi klev av var det snöstorm och vi såg absolut ingenting. Efter ha gått en bit ser jag bilspår på trottoaren, så hör vi en bil tuta och det hela visade sig att vi faktiskt gått mitt i bilvägen utan att kunna se det! Nati snubblade och vi såg båda två ut som snögubbar. Och så fick vi vänta en kvart innan vi fick vakten att släppa in oss gratis då vi var försenade. Vi drog direkt till ett fik för att sedan gå omkring i massa små söta hus och lära oss lite om vad som hände i de husen. Vi fick smaka nybakta pepparkakor och sånt. Jätte trevligt var det. Så himla glad att nati kom trots att hon försov sig! Du är fan bäst! Här kommer lite bilder ifrån dagen. Ciao<3





















Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback