God jul!

Idag är det julafton. Måste erkänna att julkänslan försvann med åldern? Vaknade iaf upp hos nick och åt risgrynsgröt till frukost. När vi kom hem till mig öpnnade vi varandras paket. Jag fick string, body lotion, örhängen och en nalle av honom. Han fick en t-shirt, kallingar, huvudmassage grej och tofflor av mig. Av hans föräldrar fick jag ett presentkort på ginatricot, 300kr. Tack så jätte mycket!!

Det blev självklart Kalle anka klockan tre och sedan sa jag hejdå till nick. Nu ska jag bara sitta och slappa tills vi ska äta av julbordet. Ciao<3


Dagens outfit!


Jag och älskling innan Kalle Anka.


Min och nicks julgran!


Presenter från nick till mig!


Och presenter till nick från mig!


Det blir inte lite julklappar i år, haha.


Kommentarer
Postat av: louize

Va mysiga bilder :)

Postat av: Lollo

Vilken fin klänning! :D

2009-12-25 @ 17:57:33
URL: http://lovelle.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback