I lördags blev det julshopping

I lördags uppvaktade jag mami på sängen med paket och lussebullar. När vi var klara mötte jag upp raghad och åkte till Kista för att inhandla lite julklappar. Blev inte klar med alla men bara några kvar nu, lättnad! Vi mötte min bror och nick i jakan vid sex tiden och tog bussen till mig där jag och raghad skiljdes åt. Det blev en jätte god för drink innan maten hemma. Maten var god och det var livligt samtal hela kvällen. Man märker att vi i familjen inte ses allihopa så ofta längre. Älskar när vi träffas allihopa. Vi var klara vid tio och sen tog jag och nick sällis med min bror till jakan. Hos nick kollade vi på dexter tills vi skulle sova. Det var en lyckad lördag helt enkelt. Ciao<3

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fin bild på er tre! <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback