Jag älskar att träna!

Nu sitter jag bara vid datorn och tar det lungt. Har precis duschat så sitter här osminkad i nattkläder. Kanske ska försöka plugga lite med hjälp av nati snart. Den här dagen har varit jätte chill. Bild på morgonen där jag fortsatte med mitt rum, otroligt kul. Sedan samhäll där jag nästan somnade. När skolan var slut åkte jag och nati till terminalen igen för att spela ps3. Det slutade med att jag fick spela psp. Blev helt inne i spelet Little big planet. Älskar det redan! Det blev lite stressigt till träningen efter så vi glömde bort tiden lite, haha.
Väl på träningen körde vi igång hårt. Det var ett härligt pass precis som igår. Vi hade Dick båda dagarna och körde mycket mag träning både igår och idag, häääärliiiigt! Det här är verkligen min och nattas grej! Imorgon lär jag ha helt förstörd mage men sånt gillar vi! Nä nu bjuder jag på en bild på moi som jag tog nyss. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har little big planet till ps3 :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback