Mellandags shopping

På juldagen åkte vi hem till farmor och farfar. Fick doftljus, stövlar och leggings av dem. Vi var där till sent och sedan sov jag hos nick. PÅ annandagjul åkte jag och nick till kista med min syrra. Det blev mycket shopping nu när det är rea. Senare åt jag hos nick och såg två filmer. Det var riktigt mysigt.

Idag fyller pappa 50 år. Det blir en himla stor fest här. Jag har hjälpt till att fixa allt och klockan sex kommer alla gäster. Det har funnits problem men jag tror att det kommer bli jätte bra. Alla efterlängtade i släkten kommer så kommer ha riktigt trevligt känner jag. Ciao<3


Detta här jag köpt + örhängen och armband.


Såhär ser jag ut ikväll.

Kommentarer
Postat av: louize

Snygg tröjan var. Vad fick du betala för den?


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback