Pulka med barndomsbästis

Idag kom paula över. Vi bestämde oss för att ta vara på snön nu när den väl är här så vi gick till backen vidd oss för att åka pulka. När vi var små åkte vi alltid i den backen ochdet väckte barndomsminnen att åka där idag. Vi hade sjukt mycket kläder på oss så vi frös verkligen inte. Det var så himla roligt. Men att gå upp för backen efter varje åk var jobbigt, extra kondition där. På slutet när paula satt längst fram på saken vi åkte på åkte vi på ett gubb. Jag såg inte själva gubbet och paula såg det i sista sekunden. Vi flög upp i luften, allt gick i slow motion och vi skrek neeeeeeeej. Sedan landade jag på rumpan och över till sidan. Vi såg ut som trasdockor och ingen av oss kunde röra sig. Jag trodde jag hade brutit alla ben i kroppen. Så där låg vi en stund. När vi satte oss upp hade jag världens huvudvärk och fattade inte vad som precis hade hänt. Vi bestämde oss för att avsluta åkandet och drog hem till mig. Bytte till torra kläder och drack te medans vi kollade på Shrek2 och Happy feet. Ciao<3
















Kommentarer
Postat av: Paula

HAHAHAHA!!! fan vad kul det var :D

Postat av: Johanna, den gamla vanliga!

härlig blogg,

händer hos idag idag då? :b

2009-12-21 @ 11:19:57
URL: http://bbrunettbarn.blogg.se/
Postat av: louize

visst är de mysigt med snön :)

2009-12-21 @ 18:25:52
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback