Saco mässan

Igår var det ingen skola utan jag och brudarna åkte till Saco mässan i Älvsjö. Jag plockade på mig lite olika papper om drama, make-up artist och om att studera utomlands. Jag och nati var klara fort men fick gå omkring ett bra tag iaf för att vänta på de andra. Det var sjukt varmt och jag kände mig inte alls på bra humör. Men då är det tur att man är med någon som nati, får en alltid på topp. Vi åkte iaf hem vid ett och satt och pratade på pendeln med helium ballonger från mässan. Det var sjukt kul, haha. När jag kom tillbaka till jakan tog jag pendeln till stan direkt igen för att möta nick och vi åkte hem direkt också så jag fick skit ont i huvudet av att åka fram och tillbaka hela tiden. Men vi drog hem till han och käkade sen sov vi i en timme och sen kändes det mycket bättre. Det blev till att spela Little big planet på psp och se på dexter resten av kvälen. Nu kmr outfit bilder från igår. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: kajsa

vart är din fina klänning från?

2009-12-05 @ 13:52:40
Postat av: raghad

Makeupartist? Haha kan du ha fått det av mig kanske? ;D

Postat av: isabelle

Kajsa; Den köpte jag i Thailand i sommras! :)

2009-12-05 @ 14:43:49
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: johanna

fint hår!

2009-12-06 @ 14:37:05
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: Natiii

Du är så snyyyygg!!

2009-12-06 @ 19:45:36
Postat av: isabelle

Natii du är!! :D<33

2009-12-06 @ 22:57:09

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback