Ujujuj vilken början på dagen

Kunde inte somna igår natt. Jag somnade efter tolv och drömde mardrömmar. Så vaknade jag tre och tre ggr den timmen för att jag kände mig stressad och ville gå upp? Sen gick jag upp vid sex och var fett trött. Fick skynd afixa mig fast jag kände mig febrig och hade ont i navelpiercingen. Mötte nati och malin vid idrotten kvart i åtta och vi förberedde våran lektion. Lektionen gick väl sådär. Kände mig ganska grinig då vissa inte gjorde vad man sa. Men annars var alal sjukt duktiga och kämpade på hårt. Läraren sa att vi låg på en vg nivå. När vi slutat så råkade jag öppna till killarnas omklädningsrum, trodde det var tjejernas. En kille stod där i bara kallingar o t-shirt och såg helt förskräckt ut. Han undrade om det inte var killarnas? Och jag kollade på utsidan av dörren och sa är det? Så kollade jag igen och sa oooj förlåt jag trodde det var tjejernas. Så jag stängde inte ens dörren direkt. Pinsamt läge, yes in deed.
Nu har jag haft lunch och svenska och har håltimme tills kvart över två. Ska bara chila, fixa här i bilden o nöta vid datorn. Efter skolan ska jag och nati till träningen. Det blir med stefan så det blir nog ganska tufft. Får se om jag hinner skriva något ikväll. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: raghad

H&M ! :D, söt header föressten

Postat av: Natiii

fiiin header!!! Tack för en toppen dag:D<3

2009-12-02 @ 19:36:12

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback